יום שישי, 26 בנובמבר 2010

שובר שיגרה - טריילרים

אני לא יודעת איך זה קרה אבל לא עדכנתי כבר יותר משבוע! טוב, האמת שאני כן יודעת איך זה קרה..הייתי צריכה לצלם שני סרטים ולהכין 2 עבודות ועוד תרגיל בעריכה ויחד עם שעות לימודים רבות ונסיעות בתחבורה ציבורית נגמר לי כל הזמן הפנוי. אבל עכשיו סוף שבוע, עדיין יש לי המון מטלות אבל לפחות יש קצת זמן לבלוג.

הפעם אני לא רוצה לכתוב ביקורת על פרק בסדרה, מתחשק לי קצת לשבור את התבנית הקבועה.
אני רוצה להביא טריילרים לכמה סרטים שמגיעים בקרוב לארץ ונראים לי מעניינים ושווים צפייה, כמובן עוד לא ראיתי את הסרטים בעצמי זה רק על סמך מה ששמעתי עליהם ומה שמוצג בטריילר.

הטריילר הראשון הוא לסרט שמגיע בעוד שבועיים לארץ - "אל תלחצי אני בדרך" או באנגלית "Due Date"

הסרט הוא קומדיה בכיכובם של רוברט דאוני ג'וניור, זאק גליפיאניקיס, מישל מונגן וג'יימי פוקס. הבמאי הוא טוד פיליפס שביים גם את "ההנגאובר" (שתורגם ל "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס").
בעקרון אני לא מחסידי הז'אנר, את ההנגאובר לא אהבתי ולא הבנתי את ההתלהבות וכך גם עם קומדיות רבות אחרות, אבל הטריילר נראה משעשע למדי וכמובן, הסיבה השטחית ביותר- רוברט דאוני ג'וניור מככב.
אז אם אהבתם את ההנגאובר, כנראה שתאהבו גם את זה. אל תצפו לגאונות קומית או איזושהי חדשנות כזאת או אחרת.

הטריילר השני הוא לסרט שמגיע בעוד 8 שבועות לארץ (אני מחכה לו כבר הרבה זמן!) ונקרא "אי שם" ובאנגלית "Somewhere"

הסרט הוא דרמה המספרת אודות חייו של שחקן הוליוודי קשה-יום שבוחן את חייו מחדש כאשר ביתו בת ה 11 באה לבקר אותו.
בסרט מככבים סטפן דורף, אל פנינג המקסימה (אחותה הקטנה של דקוטה) מישל מונגן (כן, שוב.) הבמאית היא סופיה קופולה.
אין לי יותר מדי מה לרשום על הסרט, הוא פשוט נראה כמו דרמה טובה, לא בנאלית וצפויה אלא משהו קצת יותר טוב. כמובן, יכול להיות שאני לחלוטין טועה. מה אתם חושבים?

הטריילר השלישי הוא לסרט שמגיע בעוד 10 שבועות לארץ והוא סרטם של האחים כהן "True Grit" שעדיין לא תורגם לעברית.

הסרט הוא דרמה/מערבון אודות נערה עקשנית המחפשת את רוצח אביה ונעזרת במרשל אמריקאי קשוח.
בסרט מככבים ג'ף ברידג'ס, מאט דיימון והיילי סטיינפלד. כפי שציינתי כבר קודם, הבמאים הם איתן וג'ואל כהן.
אם ראיתם סרטים קודמים אחרים של האחים כהן ואהבתם – כנראה תאהבו גם את זה. אם לא אהבתם סרטים קודמים, אני לא רואה טעם לנסות.

הטריילר האחרון והמצמרר הוא לסרט שמגיע בעוד 9 שבועות לארץ ונקרא "אל תפחדי מהחושך" ובאנגלית "Don't be afraid of the dark"

הסרט הוא מז'אנר האימה ומדובר בחידוש לסרט משנת 1973 בעל אותו השם. הסרט מספר אודות ילדה הנשלחת לגור עם אביה וחברתו החדשה ומגלה בביתה החדש יצורים קטנים אשר רוצים להפוך אותה לאחת משלהם.
בסרט מככבים קייטי הולמס, גיא פירס וביילי מדיסון. במאי הסרט הוא טרוי ניקסי.
לא צפיתי בסרט המקורי והאמת גם לא שמעתי עליו אבל הטריילר נראה מצוין. עדיין לא הצלחתי להחליט אם זה יהיה סרט אימה שעובד בעיקר על מתח ומחשבה על האימה שמתרחשת או מציג אימה – אני יותר אוהבת סרטים שעובדים על המתח, נקווה שכך יהיה. שמעתם עליו? רוצים לראות? חובבי ז'אנר האימה?

יש כל-כך הרבה סרטים לראות וכל-כך מעט זמן. אז נסיים את הפוסט כאן ונספר לכם שעוד לא ראיתי את "הרשת החברתית" שאני מאוד רוצה לראות. יש גם את "באה בקלות" ו"הארי פוטר ואוצרות המוות" אי שם ברשימת הצפייה שלי.
מה אתם חושבים על הסרטים ברשימה? איזה סרטים טובים ראיתם לאחרונה בקולנוע?

**הטריילרים נלקחו מ youtube ותודה ל imdb.com ו- seret על האינפורמציה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה